En liten bokhaul

Jag köpte nyligen tre nya böcker på Adlibris bokrea. Det är farligt för ekonomin, det där! Och för det krympande utrymmet i min lägenhet. Men bra för sinnet, så det jämnar väl ut sig 🙂

Vägen till Sugar Maple Inn av Louise Miller verkar så galet mysig!

Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George känns som en typisk sommarbok.

Jag vill läsa mer fantasy, så jag köpte Röd drottning av Victoria Aveyard efter en väns rekommendationer. Älskar omslaget!

Hörrni! Idag är sista dagen att skicka en novell till Novellix novelltävling! Imorgon eller på söndag tänkte jag lägga upp hur min skrivrutin sett ut denna veckan. 

Trevlig helg! 

Bloglovin’  │ Instagram

15 thoughts on “En liten bokhaul

  1. scriborecito skriver:

    Jag har också velat läsa både Den lilla bokhandeln i Paris och Röd drottning, men har så många andra böcker som ligger före i kön haha 😊 Skulle vara jättekul att höra vad du tycker om dem!

    Liked by 1 person

  2. izumiii skriver:

    Jag läser så dåligt med böcker nu, känns som bokkhyllorna, de nya känns så.. Inte lika spännande. Förut så kunde jag jämt hitta böcker, och okej, vissa av dem har jag fortfarande inte läst. Men just nu vill jag mest få tag på John Marsden – Imorgon när kriget kom serien, har 2 av sju böcker xD

    Liked by 1 person

    • Bokstund skriver:

      Ja, ibland är man bara bara sugen på att läsa något specifikt 😊 Hoppas du får tag på nästa del snart! 😀 Jag har inte läst något av honom, är han bra?

      Gilla

      • izumiii skriver:

        Jag gillar dem främst för det var böcker från mellanstadietiden, och jag gillar iaf den första boken, som hittils är den enda jag läst. Dem är sjukt svåra att få tag på. Second hand i bästa fall, men även då sjukt svårt…!

        Liked by 1 person

  3. Julia skriver:

    Är ständigt på jakt efter boktips och tycker både Den lilla bokhandeln i Paris och Vägen till Sugar Maple inn lät lovande när jag läste om dem! Tack tack! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

