Tre böcker jag tar med mig på jobbresa

När ni läser det här är jag redan iväg på en två veckor lång jobbresa. Men förtrösta icke! Jag har redan förberett flera blogginlägg för er att avnjuta under min frånvaro – bland annat ett inlägg avsett att göra er lite klokare på vem jag är och ett inlägg om olästa böcker i min bokhylla.

Jag kommer nog inte ha så mycket tid över för läsande de kommande två veckorna, säkert inte mer än kanske någon timme på kvällarna om jag orkar, så jag tar bara med mig tre böcker. Fler än så hinner jag inte, och jag vill inte ha för lite läsmaterial med mig heller.

Två av dem, Falling man av Don Delillo och Scum Manifest av Valerie Solanas, har jag med mig då min läsutmaning denna månaden är politisk litteratur.

Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George har jag med mig för att den verkar mysig, och vem vill inte vara i en liten bokhandel i Paris?

Bloglovin’  │ Instagram

8 thoughts on “Tre böcker jag tar med mig på jobbresa

Kommentera

